ARDENNER-LARS + hästpojken =
Pop-lars lägger ner hästpojken för gott :(

"Göteborg, söndagen den 27:e april
Det surrar till i mobilen. Jag lägger ner min taco. Torkar av mina kladdiga händer och tar upp telefonen. - Nytt meddelande från Lars.

Meddelandet
är fortsättningen på en sms-konversation som pågått under
söndagförmiddagen. Jag blir egentligen inte förvånad över det jag
läser, men får ändå en klump i halsen och känner mig lite yr...

Lars ber mig att nämna här på bloggen att han lämnar bandet för gott. Anledningen: personliga och familjära skäl.

- Ta väl hand om dig nu. Vi kommer att sakna dig, kompis!"
(från http://www.hastpojken.com)

image40

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2008-05-04 @ 02:05:07
Postat av: G

d är fel!

2008-05-09 @ 07:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0