Kulturkalaset 2008

Ja, igår öppnade Kulturkalaset och jag var på plats som fotograf. Det blev bilder på Miss Li, Kusowsky och Moneybrother. På grund av lite fel inställningar blev Miss Li för ljus på bilderna, har dock kunnat rädda de allra bästa, och bilderna på Kusowsky var väldigt mörka eftersom det var inomhus och jag fick inte stå så nära som jag önskat. Bilderna på Moneybrother blev väldigt lyckade och jag är jättenöjd! Jag lyssnade inte klart på alla artister/band eftersom jag var tvungen att ta mig från plats till plats, så ni får nöja er med bara bilder helt enkelt. Imorgon blir det även bilder på Takida och Backyard Babies (woho, Dregen!), på Fredag blir det självaste Timo Räisänen och på Lördag antagligen Salem al Fakir. Jag lägger inte upp några bilder idag, det får bli i slutet av hela Kulturkalaset.
Hoppas ni följer Kulturkalaset hela veckan, fy skäms på er om ni missade Moneybrother igår!
Och ännu mer skäms på er om ni missar Backyard Babies och Timo (som för mig är de allra största under kalaset). Vill ni ha lite skratt istället bör ni kolla in komikerna vid Bometälter på Fredag mellan 19:00-22:30, där bland annat Magnus Betnér bjuder på sig själv. Det är värt att se. Sen borde ni se om ni ser en DJ från Stockholms-området vid Bungy Bouncer, han är nämligen antagligen en del av Tasty. Peter Siepen kommer vara DJ under de discon som pågår varje kväll under veckan, för åldrarna 15-20 år.

Aja, bilderna får ni i slutet i alla fall. Njut av kalaset!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Becka

Peter Sipen spelar bara där det är 20 + ;P

2008-08-13 @ 20:04:10
URL: http://iamforyou.blogg.se/
Postat av: Hanna

Timo Räisänen är inte dum, det har du rätt i.

2008-08-16 @ 11:13:49
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0