Min gud.

Äntligen äntligen äntligen!
Min Gud, min poet, min frälsare, min legend, den mystiska mannen ska släppa nytt. Och han ska ut på turné.
20 mars uppträder han i Lisebergshallen, biljetterna kostar 350 kronor. Ni må kanske inte tycka om honom, han må inte vara indie, han må inte vara pop, men han är en legend. Han är thåström.
Ni kanske inte tycker om honom alls, men för mig är han Gud, och Sverige kommer aldrig få en så genialisk och bra låtskrivare som han igen. Det finns ingen som kommer uppnå det han har uppnått under de här trettio åren. Ingen.

läs mer på: www.thastrom.se/nyheter.html






Kommentarer
Postat av: Metalnallen



Kom gärna in och läs och kommentera mina metal o rock recensioner!

2009-01-15 @ 12:27:31
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0