Mahlin tipsar:

Hej hej där i sommarvärmen! Vad har ni gjort i sommar? Själv har jag besökt Stockholm där jag såg Håkan på Grönan, varit i London där jag tyvärr missade firandet av Nelson Mendelas födelsedag för att jag skulle åka hem, men har även träffat kalifornien Daniel som gör störtskön hip hop.

Jag tänkte bara passa på att tipsa er punkfantaster om att läsa det senaste numret av tidnignen Mojo! Där kan man nämligen läsa en stor intervju på hela 13 sidor med bandet Sex Pistols. Intervjun är också fullspäckad av bilder. Det är en fantastisk och rolig intervju som ingen bör missa!

Mer intervjuer kan ni läsa här: http://www.mojo4music.com/blog/features/interviews/

Jag vill också säga att det är sorgligt att ni inte kommenterar oftare! Kommentarer och synpunkter är alltid välkommnat! I juli blir det förhoppningsvis mer intervjuer, så håll koll! Ha en bra sommar!

-Mahlin


Kommentarer
Postat av: becka

det är inte mycket ni skriver längre !

2008-07-04 @ 18:04:28
URL: http://beckaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0