I LOVE EUROPE!

Hemmasittandes en lördag kväll med min familj, digestiv kex, vindruvor och påskmust kollade vi på Melodifestivalen. Mina föräldrar hejade på BWO och jag röstade Christer Sjögren till Serbien, men min vilja fick jag inte igenom. Både svenska juryn och svenska folket röstade vidare Charlotte, det var Göteborg och en annan stad som hade vett och slösade inte en tolva på henne. Höjdpunkterna av kvällen var den otroligt söta Maia Hirasawa som sjöng The worring kind och Björn Gustavssons charmiga dans och dikt.

Men jag vet inte längre varför jag kollar på melodifestivalen, jag  blir alltid så ledsen och trött på folkets röster, jag antar att sverige inte är redo för nya grejer än schlager.

Hej så länge /Dayna

image22


Kommentarer
Postat av: Jäspär

Maias version var ju faktiskt tillomed bättre än The Arks ju !

2008-03-16 @ 21:57:00
URL: http://myspace.com/dice_hi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0