Kom och dansa med Håkan!

Tisdagen 25 mars kom och gick. Det ungefär två minuters långa mötet med indiepopens kung kom. och gick.

Vid sex-tiden åkte Musicstream in till Göteborg, men blev något försenat pga att snökaoset orsakade trafikstopp. När jag väl kom till Stigbergstorget, där vi hittar skivaffären Bengans, var kön så lång att den gick nästan ut ur affären. Som tur var hade jag vänner som väntade i kön, så jag kunde smita förbi alla. Ungefär 19:50 kunde vi se Håkan gå in på Bengans, in i ett litet rum, antagligen för att förberedda sig. Fansen blev ännu mer peppade. Till slut kom han ut i affären igen, satte sig på en stol vid ett bord och började signera. Fansen tog bilder, många med sina dyrare systemkameror, och var ivriga på att få komma fram. Det tog trettio minuter för oss att komma fram till Håkan, trots att vi stod ganska långt fram.  Varför? Jo, för Håkan är en väldigt pratglad person! När vi kom fram lät jag han signera den berömda, gula converse-skon som vi senare kommer lägga upp en bild på. Han signerade också den nyköpta skivan För sent för Edelweiss och uppmanade oss om att komma och dansa på Skandivaium!
Det var kul de två minutrarna vi fick med honom, och man gick hem ännu mer peppad skandinavium.


                                          image24

Håkan spelar i Skandiviuam 12 april. Biljetter kan köpas på ticnet.se



Kommentarer
Postat av: Jäspär

Scandinavium stavas det allt :)

2008-03-27 @ 21:48:35
URL: http://larsnyahast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0