Lite slött..

...har det kanske varit på senare tid på Musicstream.
Varför?  En av anledningarna är att jag inte har haft internet eftersom jag har flyttat ut på landet. Då kan man inte blogga, det förstår vi allihop. (Och mina grannar lyssnar enbart på dunk dunk.)

Och hur är det med Kapten Hurricane intervjun?
Vår intervju med Kapten Hurricane blev vår första video-intervju. Det innebär att den måste redigeras lite för att kunna komma upp här. Redigering gör vi i skolan - det är där programmen finns. Men något vi allihop också förstår är att det är ganska omöjligt att redigera en film när datorerna krashar hela tiden. Sen har vi lite annat att redigera inom film för tillfället. Men den ska komma upp så fort som möjligt!

Så länge får ni se en bild på den omtalande skon.  Den har blivit signerad av Daniel Gilbert (två gånger), Kristian Anttila, Lasse Lindh, Håkan Hellström, Häst-Martin och Poplars. Dessutom luktade Martin på den (men jag tror inte att den luktade så gott).


-malin

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0