Keane

Jag vet inte hur jag ska förklara hur Keane var, den där kvällen första november på Annexet i Stockholm. Till att börja med kan jag nog säga att publiken var lite tråkig, Stockholmspubliken är den sämsta i Sverige. Men samtidigt har jag nog inte varit på en så mysig konsert förut! De spelade heller inte alltför många nya låtar (man hinner ju aldrig lära sig dem innan de går ut på turné) och jag var nöjd med låtvalet. Väldigt nöjd. Det finaste var nog när Tom Chaplin ställde sig på scenens vänstra sida (ur publikens synvinkel) och körde Bend and Break akustiskt.



Kommentarer
Postat av: Elin

Det var verkligen hur underbart som helst! :D

2009-11-07 @ 21:10:44
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0