I started someting and now im not too sure.



Alla vi smiths fans vet att bandet splittrades 1987 och efter kommentarer ifrån morrissey som "jag äter hellre mina testikler än återförenar the smiths, och jag är ändå vegetarian" så läste vi i GP idag att det kanske blir en återförening, så det är bara till och hålla tummarna på att Morrissey och Johnny Marr lyckas sluta fred.
vi är överlyckliga och förväntansfulla, är ni det?

" Efter år av bråk och rättegångar går det nu rykten om att en återförening av The Smiths kan vara aktuell till nästa års upplaga av festivalen Coachella i Kalifornien"

räkna med att jag är där!
/Dayna

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Det hade vart fint! MALIN! Jag kommenterar! :)

2008-10-28 @ 23:38:15
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com
Postat av: matti

Även om det finns en liten del inom mig som inget hellre vill så finns det nog en övervägande del som vill behålla det så som det var. Smiths är så mycket nostalgi och jag vet inte om jag vill ha den förstörd.

Fast man skulle ju inte kunna låta bli att vara där om så var fallet... =)



Annars har man ju alltid Mozzer. Det viktigaste.

2009-02-20 @ 00:15:28
URL: http://fattigochokand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0