den här stan får aldrig nog av saker som går sönder.

Killen ifrån årsta, en ny svensk succé, jag förvånas alltid över hur svenska scenen lyckas jämt hitta nya fantastiska artister. Parken är ett av det bästa jag har hört på länge, han har allt i sina låtar, allt ifrån det instrumentala till texterna, härlig, smidig röst med lite falska toner som gör att det blir ett fint paket. jag har sträcklyssnat på parken i flera dagar nu, när jag sitter vid datorn på mp3:n har han varit med mig, så läsare det här är något jag rekomenderar starkt.




ni hittar parken på; http://www.myspace.com/parken12056

/Dayna

Kommentarer
Postat av: y00

d här var ju mysigt! tack..

2008-09-09 @ 12:45:33
Postat av: Anonym

Ååh vad bra!! Tack för tipset dayna..

2008-09-10 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0